Friday, December 03, 2004

Tha Ton




I took a songthaew to Tha Ton early this morning. The drive was great again. It's seems to be a bit nicer in Tha Ton. It reminds me of the Belgian Ardennes, but in Thailand. There is a temple on the mountain again and there are also some huge buddha images sitting against the hill. So I just climbed up there, of course my legs are starting to feel really sore now

Vanmorgen vroeg heb ik direct een songthaew naar Tha Ton genomen. De rit was weer prachtig. Hier is het toch wel een beetje gezelliger dan in Mae Salong. 't doet mij een beetje aan de Ardennen denken, maar dan in Thailand. Ook hier staat er een tempel op de berg en ook enkele reuzegrote boeddhabeelden die tegen de helling zitten. En dus ben ik daarjuist alweer omhoog geklommen. Nu voel ik het natuurlijk wel serieus in de kuiten



0 Comments:

Post a Comment

<< Home