Tuesday, November 02, 2004

Lampang




Yesterday I took the bus from Nong Kai to Udon Thani and there I took the nightbus to Lampang. The ride was horrible. It was freezing ! I arrived in Lampang at 6 AM. And because I arrived a day before my parents I will stay at a guesthouse for one night. I found a real beauty ! Some guests at Mut Mee advised me to come here. This guesthouse is next to the river, it's beautifully decorated and it's very clean.

Ik heb gisteren de bus vanuit Nongkai naar Udon Thani genomen en van daaruit de nachtbus naar Lampang. De rit was verschrikkelijk. 't was om te bevriezen in die bus! Vanmorgen om 6 uur ben ik in Lampang aangekomen. En omdat ik een dagje vroeger dan mijn ouders hier ben, zal ik vannacht in een guesthouse slapen, en ik heb er weer een pareltje gevonden, weliswaar op aanraden van andere reizigers in Mut Mee Guesthouse ... Deze guesthouse ligt langs de rivier en is heel mooi ingericht en superproper.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home