Sunday, December 05, 2004

Boattrip to Chiang Rai

I 'm almost flat broke today. There are no banks or ATMs in Tha Ton. Luckily the food here is really cheap, about 25 baht average. So I took the boat back to Chiang Rai (I had already payed for my ticket). The boattrip took about three hours and it was quite chilly on the boat. The boat goes through the hills and hilltribe villages, even though you couldn't see the tribe people, cause the village were a little bit too far away. I think these villages might be a bit more authentic than the one I visited. Now I'm back in Chiang Rai and have some more money again. I think I will go and eat a nice lasagne al forno at Da Vinci's later, mmmm

Vandaag zit ik serieus krap bij kas. Er zijn nl. geen banken of geldautomaten in Tha Ton. Gelukkig is het eten hier wel heel goedkoop, gemiddeld kost 't 25 baht. Ik ben dan ook maar met de boot vertrokken naar Chiang Rai (mijn ticket had ik al betaald). De boottocht duurde 3 uur en 't was behoorlijk fris op de boot. Je vaart er tussen de heuvels en hilltribedorpen door, al zag je niet zoveel van de hilltribemensen omdat die dorpen altijd net ietsje te ver lagen. Ik denk wel dat deze dorpen ietsje authenthieker zijn dan die waar ik gisteren naar toe ben geweest. Nu zit ik weer in Chiang Rai (met weer wat meer geld op zak). En ik denk dat ik seffes nog eens een lekkere lasagna al forno ga eten bij Da Vinci, mmmm

0 Comments:

Post a Comment

<< Home