Monday, December 27, 2004

Don't panic !

No, no, I was not in the area of the earthquakes and the tsunami. I was hundreds of kilometers north and I didn't feel anything. I am going south now though, so let's hope there will be no after shocks. I did hear in the internetcafe that it would be dangerous to renew my visa in Ranong now, which I was planning to do, so I will have to get an extension in bangkok. It will cost me a bit more and I will not get a burmese stamp in my passport.
I think it should be safe in Surat Thani, so I can go meditate in Suan Mokkh without any problems.


Nee nee, ik zat niet in de buurt van de aardbevingen en reuzegolven. Ik zat honderden kilometers noordelijker en heb er dus niks van gemerkt. Ondertussen ben ik natuurlijk wel richting zuiden aan 't gaan, dus laten we maar hopen dat er geen naschokken komen. Ik hoor hier juist in 't internetcafe dat 't wel gevaarlijk zou zijn om mijn visum te verlengen in Ranong, wat ik eerst gepland had, dus dan zal ik 't hier in Bangkok wel doen. 't zal enkel ietsje duurder zijn en ik zal geen stempel van Birma in mijn paspoort krijgen
Surat Thani blijkt wel safe te zijn dus ik zou zonder problemen moeten kunnen gaan mediteren in Suan Mokkh.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

er schijnen toch ook schokken gevoeld te zijn in Bangkok (lees ik), juist zoals in Kuala Lumpur. Gebouwen die heen en weer gingen. Water in badkuipen dat van de ene naar de andere kant ging. Niks van gemerkt? Groetjes.

7:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Fijn dat alles in orde is. Amuseer je, hopelijk ga je ook niet teveel merken van de naschokken. Fijne feestdagen, Groetjes

7:22 PM  

Post a Comment

<< Home