Friday, October 22, 2004

Phuket Vegetarian Festival 3



Today is the last day of the vegetarian festival. This morning there was another parade, this time there were some men who were hitting themselves with axes in their faces, how gruwsome !
In the afternoon we went snorkling at Kata Beach. This time I didn't get sunburned. At night we ate at a real, italian pizeria. Wow, that tasted delicious. It was very expensive for Thailand, I payed 150 baht (3 euro).
At night around 11PM there was the last parade. This one was without pierced men, but it had even more fire crackers. I don't get it that there aren't any people getting wounded during this festival, cause they throw these crackers at the peoples feet.


Vandaag is de laatste dag van het vegetarisch festival. Deze ochtend was er weer een optocht, deze keer waren er ook mannen die met bijlen op hun gezicht klopten, heel gruwelijk !
In de namiddag zijn we gaan snorkelen op Kata Beach. Deze keer ben ik niet verbrand
's avonds zijn we bij een pizeria gaan eten, een echte, met Italiaanse koks. Amai, dat was lekker. 't was verschrikkelijk duur, naar Thaise normen, ik heb zeker 150 baht betaald (3 euro )
's avonds rond 11 uur was er de laatste optocht, deze keer zonder gepiercte mannen, maar met des te meer firecrackers. Ik snap niet dat er geen gewonden vallen tijdens dit festival, want ze gooien die bommekes constant naar de mensen hun voeten.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ik vind dat allemaal maar zeer vreemd. Piercen met zwaarden en bijlen etc. Lijkt mij pijnlijk, zelfs om gewoon maar naar te kijken. Enfin, gewoon om te zeggen dat ik een fan ben van je fotodagboek! Tot gauw Ine.

5:16 PM  

Post a Comment

<< Home