Monday, September 20, 2004

Massage

I finally got to visit the Golden Mount, without tuktuk drivers claiming that it was closed. I first visited another temple in the area which was nice too and it looked very different from other temples because it has a metal roof. Afterwards I climbed the Golden Mount, where you can see the beautiful view of the city. The mount itself is not that interesting.
From there I walked to MBK again to buy a muskito net, via the Bobae market, where they only sell ugly clothes.
Back at Kao San, I experienced a real thai massage for only 180 baht for an hour. It was great ! Sometimes it hurts a little, but it was not as bad as I expected. I think I might go again tomorrow ...


Eindelijk ben ik dan toch op de Golden Mount geraakt, zonder tuk-tukchauffeurs die mij probeerden wijs te maken dat 't niet open was. Eerst ben ik nog naar een tempel geweest, die er in de buurt lag, en die ook wel mooi en vooral anders dan de andere tempels was, omdat 't een metalen dak had. Daarna heb ik dus de Golden Mount beklommen, waar je een prachtig zicht over de stad hebt. De mount zelf is wel niet zo speciaal.
En vandaar ben ik te voet via de Bobae-markt, waar ze, vond ik, alleen maar lelijke kleren verkochten, nog maar eens naar 't MBK-shoppingcenter gelopen om er een muskietennet te kopen.
Toen ik terug was, heb ik, voor slechts 180 baht voor een uur, een thaise massage ondergaan. 't was heerlijk ! Soms deed 't wel een beetje pijn, maar 't was toch niet zo hardhandig als ik verwacht had. Ik denk dat ik morgen nog eens ga ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home