Sunday, October 17, 2004

snorkling






We went on a boat trip today, the four island boattrip and we went snorkling. It was fantastic ! The fishes are so beautiful ! This was a lot better than on Ko Phangan. But even though I put on sunblock multiple times, I got seriously sunburned on my back, right above my ass ... I think I will have to sleep on my tummy tonight ...

we zijn vandaag op een boottrip geweest, we hebben vier prachtige eilanden bezocht en zijn gaan snorkelen. 't was fantastisch ! Er zitten hier zo'n mooie vissen ! Dit was absoluut beter dan in Ko Phangan. Maar ondanks het feit dat ik me veelvuldig heb ingesmeerd met Sunblock 30, ben ik serieus verbrand op mijn rug, vooral juist boven mijn gat ... Ik denk dat ik vannacht maar op mijn buik zal slapen ...

1 Comments:

Anonymous Tony said...

Voor meer info over Thailand zie ook

Kanchanaburi en Ko Phangan

6:48 PM  

Post a Comment

<< Home