Thursday, December 23, 2004

Still Nong Kai





I'm still in Nongkai at Mut Mee's. A few days ago I decided to stay here untill after christmas. It's so nice here, and I can do some yoga here.
Today I went to the buddha park, a bit outside of Nong Kai, with Stacy. The statues were made by crazy thai man, who made it his life mission to make these huge buddha images. He died a few years ago and you can see his mummified body in the park. He lays there under a huge glass bowl, decorated with christmas decoration, very funny. On our way back a super cute little puppy followed us for a while. It could run faster than we were riding our bikes !


Ik zit nog steeds in Nongkai in de Mut mee Guesthouse. Ik heb een paar dagen geleden besloten dat ik hier blijf tot na Kerstmis. Het is hier zo aangenaam, en ik kan hier op mijn gemakske yoga blijven doen.
Vandaag ben ik met Stacy naar een beeldenpark geweest, een beetje buiten Nongkai. De beelden zijn gemaakt door een nogal gekke Thai, die er zijn levenswerk van heeft gemaakt om gekke en reusachtige boeddhabeelden te maken. Hij is een aantal jaren geleden gestorven en zijn gemummificeerde lichaam is ook te bezichtigen in het park. Hij ligt opgebaard onder een grote glazen stolp, versierd met slingers, heel grappig. Op de terugweg was er een superschattige puppie die ons voor een heel groot stuk volgde, hij kon keihard lopen, sneller dan wij fietsten!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home