Sunday, December 26, 2004

Party

Yesterday we suddenly got invited to go to a huge charity party. It was a party organised by the school where one of the guesthouse owners (Pao) works. There was a table where the people didn't show up, so Pao decided we could have the table. It was a really huge party. There was a big stage with live music, a dance floor and I think there were at least 1000 people. We got some nice food and drinks, for free, cause the people that didn't show up had payed for it.
The sauna yesterday was great by the way. It was very cheap, only 50 baht!
Today I packed my bag, tonight I will take the nighttrain to Bangkok.


Gisterenavond zijn we plots uitgenodigd voor een groot benefietfeest. Het was een feest op de school waar een van de eigenaars van mijn guesthouse (Pao) werkt. Er was een tafel waarvan de mensen niet waren komen opdagen, en dus besloot Pao maar om die in te palmen en ons uit te nodigen. Het was echt een supergroot feest, met een gigantisch podium met live muziek, een dansvloer, en ik denk dat er zeker 1000 mensen aanwezig waren. We kregen ook lekker eten en drinken, voor niks, want de mensen die niet zijn komen opdagen hadden er al voor betaald
De sauna, gisteren, was trouwens ook heel goed meegevallen. En 't was een koopje, maar 50 baht!
Vandaag heb ik mijn valies gepakt, vanavond vertrek ik met de nachttrein naar Bangkok.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Een warme kerst ook vanuit Belgie, zonder sneeuw... gelukkig ben je blijkbaar niet in de buurt van de aardbeving en vloedgolf... !

5:20 PM  

Post a Comment

<< Home