Saturday, September 11, 2004

Ko Phangan



It's a lot better here than on Ko Samui, where I was a few days ago. Ko Samui was really just a piece of spanish coast in Thailand, where people lay on the beach sunbaking and at night they go out clubbing, or it's families with children. It was so touristy and ther wasn't much to see, so I decided to go to Ko Phangan. It's a lot better, though most people are also only here for the sun and partying, but they are all my age and have smaller budgets. The beaches here look nicer and cleaner than on Samui. The first night here, I even saw flying fish, unbelievable ! And yes, the sunsets are quite nice here too.

't valt hier een stuk beter mee dan op Ko Samui, waar ik een paar dagen geleden zat. Ko Samui was eigenlijk niks anders dan een stukske Spaanse kust in Thailand, mensen op 't strand die aan 't bruinbakken zijn en 's avonds naar de discotheek gaan, ofwel zijn het mensen met kinderen. Het was er ongelooflijk toeristisch en er was niet eens iets interessant te zien, dus ben ik al snel verder getrokken naar Ko Phangan. ' tis hier al een heel stuk beter, hoewel de meeste mensen ook wel enkel voor de zon en 't feesten komen, maar ze zijn wel allemaal van mijn leeftijd en hebben bij gevolg ook allemaal een iets beperkter budget. Ik heb ook de indruk dat de stranden hier een stuk mooier en properder zijn dan op Ko Samui. Op mijn eerste avond hier heb ik ook vligende vissen gezien, ongelooflijk, heel vreemd hoe die zo ineens uit het water opspringen ! En ja, de zonsondergangen zijn ook hier niet mis !

0 Comments:

Post a Comment

<< Home